helg med sara på landet

Hej älskade blogg! Med alldeles för lite läsare..

Nu är jag nyduschad och fräsh. Har spelat match idag mot Värmdö. Det gick bra. Vi vann med 2-1 skit bra spelat av oss. Om man får skryta så spelade jag bra haha.

Helgen. Vi hämtade Sara utanför hennes dans halv 6 ungefär. Sen åkte vi ut till Långgarn. Där Viggo, Oliver och Björn var. Det hände nästan ingenting den kvällen. Vi pratade i telefon med Patrik och Kasper haha, vi snacka med båda samtidigt fast i olika telefoner om ni fattar? Sen så bytte vi efter typ 5 min hihi. Vi bodde i egen stuga. Det fanns en våningsäng men vi valde att lägga ut en madrass på golvet som vi delade på. Mycket mysigare ju.
Klockan 9 morgonen därpå väcktes vi av en Kasper som ringde till oss. Ja va pigga vi var då.. Hände inte mycket spännande, vi tog massa bilder, som jag kommer lägga in imorgon, vi tömde nåns båt på vatten, hoppa studsmatta och slappade på madraseen hela dagen typ och blev förföljda av småungarna. Tror inte det finns så mcyket mer att berätta. Våra grannar kom över på middag igår, Sandra var med oss ett tag. Vi kollade på djungelboken! Snipp snapp snut, så var denna helgen slut. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0