trött, tröttas, kristin

Vad har hänt idag? Först skolan. Väldigt ovanligt. Efter det så gick jag hem med Lwam, men kom på att jag inte har mina nycklar.. Så vi satt utanför mitt hus och snackade. Gick iväg när vi suttit där ett tag, då kom jag på en lysande idé.. Tog kundvagnen som stod där och skjutsade henne hihi.  Vi kom inte så långt, för det tog lång tid att köra och så hann vi välta en gång också. Så vi började gå hem igen. Aja, iallafall. Åt lite när pappa kommit hem och sen stack jag till träningen. Det var inte så kul träning, eller både ja och nej. För den va dåligt planerad. Men vi skratta mycket! Haha. Inget mer spännande hände sen.. Var skit ladadd inför idol ikväll, som visade sig inte alls vara ikväll. Lite synd. Jag som är oallmänbildad kanske. Hm. Måste lägga mig nu. Inte sova, lägga sig. För vad än mamma säger så måste jag läsa i Twilight! Helst lite i FRIDA också.. :$

Måste bara säga att det är vääärldens sötaste som spelar i stuvsta! Aboo. Förlåt, men har börjat säga så ibland. Hihi, vissa vet redan vem jag menar. Men ni, haha det för ni allt ta och klura ut! Puss och godnatt. KRISTIN



Uh oh. Tänk bort hålet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0