tistag

Sista lektionen idag hade vi håltimme, men jag skulle vara med Sara och Jossan så jag behövde vänta i en timma? Först gick jag runt med Hammar lite men han bara slog mig. Sen träffa jag mina 97 homies som skulle ha sråk. Jag,Sara och Jossan drog till huddinge centrum Rio var också med lite i centrum, vi köpte hårfärg och sen drog til mig. Sara och Jossan färga mitt hår blondare, blev inte så mycket skillnad. Sen drog Jossan då gick jag och Sara till coop typ, ja och sen tog vi bussen hem. Interessant dag huh? Nu ska jag snart plugga So lexan som är tills imorgon och sen hänga på playahead eller se på tv!  elin
  


Kommentarer
Postat av: ...

du passade bättre i den hårfärgen innan.

2009-09-02 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0