tandiis today

hejhej. Nu ska jag ta och blogga lite (a) Idag börgade jag klockan 8 gick med lollo till skolan, mycket ovanligt? Hade svenska i halvklass sen skulle vi ha musik men han snubben var sjuk så jag och johanna gjorde lite andra saker och hade det chill! Sen hade vi typ gympa, orgentering. jag gjorde ingenting. Sen very lång håltimme, men typ halv 12 kom pappa och hämta mig så drog vi till tandläkaren, inga hål! fett stålt har aldrig haft det. Sen hade vi engelska efter det vare typ profiler. eftersom jag har almän så hade vi gympa. körde innebandy jag äger alla så hårt!! haha det var gasnka roligt iallafall. Efter skolan var jag med LUUA, gissa vad vi gjorde... Ikväll har jag kata träning, men vet inte om jag ska på den, känner mig inte så pigg på det. fast maybe ska jag och lollo slagga hos henne/mig. hoppas det blir så! Och nu ficj jag ett sms av johanna liiv hahah gud så interesannt uuh? Imorgon ska jag och LLIIVEN typ till grönan? inte helt säkert men jag ska smsa henne snart. jennys kille är här nu och han har köpt en röööööd bil hahah suug på den ni! kände för att skriva det.. jag ska måla mina naglar svarta nu. caaaio /elin

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0