syster yster imorgon

Imorgon ska jag spela min första riktigta innebandy match! Eller jag har spelat en cup men det räknas inte som riktiga matcher, så det ska bli jätte roligt. Hihi. Efter det ska jag träffa Rebecca, min syrra. Kanske bara ska vara hemma hos henne, äta lunch och ha det mysigt eller så kanske vi väljer att åka in till stan, kolla på bio, inte vet jag! Det ska bli kul iallafall. Man har ju alls lika mycket kontakt nu när hon fltytat hemifrån. Vi kommer alltid hålla kontakten iallafall, jag skulle inte vilja byta ut henne mot nån annan. Det går att prata om vad som helst med henne. Hon är inte min "hel syster" ens, vi har inte samma pappa. Men vem fan bryr sig? Jag älskar henne! Tyvärr har jag inga bilder på henne här.. Ska vara lite paparazzi imorgon och smygfota. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0