snabbt om dagen,


Tja tja, nu snackar jag i tell med majapiraja, eller hon pratar på i sitt reejs och jag lyssnar hahaha. Jag kom jallafall hem för ett tag sen, efter skolan var jag med Amanda hult, vi drog till stuvsta ip. sen sminka jag henne feeeett fint!.. sen drog vi typ till huddinge centrum och träffade ippa och sanna som skulle till tandläkaren. vi följde med ditt typ. sen skulle dom åka hem så då drog jag och amanda til donken. typ vid fem gick vi till johanna olsson gitarr vi skulle kålla på, men vi fick inte för han gubben. jag har också spelat gitarr där för er som inte visste hahhahaha. halv 6 tog jag bussen hem. Efter maten ska jag plugga fan vad grymt. ikväll eller imporgon ska jag svara på frågorna till frågestunden, inte för att det blev så många men ändå ahahhaah så passa på att fråga innan det är för sent! Bilder kommer sen tror jag. puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0