Shame on me

Herregud va dålig uppdatering. Men så är det nu när det är skola, träning måndag, tisdag, onsdag, torsdag och allting. Kanske därför vi har så himla dålig statistik nu..

Idag gick vi så kallade "Sörmlandsledet". Det var ganska tråkigt. Eller det va kul när vi väl kom fram men att gå fram och tillbaks sööög. Det var alldeles för varmt för att gå. Vi var tillbaks lite innan 3. Men jag gick hem och var hemma typ 10 över, så visade det sig att jag inte hade nyckel. Jippi. Så var tvungen att vänta tills pappa kom hem och stressade jätte mycket till träningen. Och nu försöker jag få nån som kan skjutsa mig till fotot men ingen kan tydligen? Fan va bra allt går idag. Jävla skit dag. KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0