sh

Tjaa bloggen! Är på bästa humöret. Men nu måste jag tydligen logga ut, jag som nyss loggat in? Enligt mamma.. Jaja, det är väl därför man har mammor?

Idag har jag vart i Farsta med Jenni. Orkar inte berätta om skolan, den var väl.. okej? Gick hem till pappa och letade efter mitt busskort som jag inte hittade, men inte så konstigt eftersom mamma ringde sen och berätta att hon hade lagt undan det. Så har slösat pengar idag på mobilen. Vi gick runt i våra favoritaffärer och jag hittade massa saker. När jag fyllde år fick jag massa presentkort + att jag fick 500 av mamma igår för att köpa jeans. Och gissa vad? På Bikbok köpte jag 3 par för bara 100:- det var verkligen billigt. 100:- st. Kan inte lägga in bilder på allt jag köpte, för sladden e hos pappa. Köpte en stickad tröja, 2 vanliga tunna tröjor, en ziptröja och en sidenjacka. Jätte nöjd! KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0