övernattade med bimbon

Hejhej bloggen! Igår skrev jag ingenting men det blev inte riktigt som planerat om man säger så. Jag gick och träffa Elin, vi gick till coop och pratade mest. Vi skulle inte hinna vara med varandra så länge, sen kom Sara. Vi gjorde inte så mycket, Sara fick damp på Elin som spotta hela tiden hah! Jaja.
Åkte till Hannah typ en halvtimme efter att Sara kommit. Hon hade precis spelat match så vi gick först hem till hennes mamma och lämna cykeln, sen skjutsa hennes pappa oss till honom. Där duscha hon och fixa sig medans jag satt vid datan. Ja, sen drog vi till grönan. Det va jätte mycket kö så vi åkte bara expressen, bläckfisken, frittfall och mattan! Lite tråkigt. När vi skulle åka hem så ringde Sara och fråga om jag kunde slagga, men jag skulle på bio på kvällen och den börja vid 9. Så vi kom överens om att det skulle bli lite väl sent. Jag och Hannah åkte hem till sig själva. Då hade det blivit skt kallt! Därför bytte jag kläder.
Vi åkte till heron, Pappa, Anette och jag. Men Sara hde tydligen ångrat sig så kanske en halvtimme innan filmen skulle börja ringde hon och sa typ: Men asså, du får sova här. Om du vill? :D
Haha. Så blev det. Därför sitter jag nu i hennes säng och skriver. Va gjorde vi igår? Sjöng. Åt popcorn. Dansa. Ja, typ det. Är lite trött faktiskt hihi, senare har jag match på ip. Jaja. Bye KRISTIN

 
Typ när det wannabe tider!

Shit, kolla mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0