orkar ingenting.. daah

Godkväll mina vänner.

Har ganska nyss duschat. Träningen började 4, på slutet var det lite fys. Men det va inte jobbigt idag, hihi kanske börjar få lite bättre kondis? Hope so. Sen så gick jag hem till pappa, mötte Antoni och Patrik på vägen, mamma kom och vi packade ihop lite grejer. Har fått mitt bankort! Jätte bra.

Ni ska få se dagens outfit, när jag orkar gå in i huset och hämta mobilen.. kommer förmodligen glömma bort det, men då får ni den senare isf. Kanske ska sova över hos mormor imorgon? Det är faktiskt det mysigaste som finns! Jag får sova i hennes soffa, det är en "bäddsoffa" så på morgonen kollar jag på The voice och får frukost i sängen.. kan man bli mer bortskämd? (a) KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0