orgentering

Hej bloggen. Ska berätta lite om min fredag dårra! (a)
Jag drog till Lollo halv 9. så drog vi på bussen där några andra från klassan också var. Men sen när man skulle gå från bussen till orgenteringsstälet gick jag,lollo,johanna och robin vilse, pga mig. Haha men Gulda och Tyra rädda oss. Vi börga orgentera typ 10? Alla tog det skit seriöst? Inte jag och Johanna dock, Lollo, Gulda och lite Tyra gjorde allt mihihi. Det tog runt en timma för oss att göra färdigt alla 16 kontroler. Jag kunde fan inte springa en meter untan att skrika AJ, för mina lår har tagit självmord! Jag lovarjag kunde knappt gå idag!! När vi var klara åkte jag,Lollo och Emma till stuvsta, hade skoooooj. Var där typ 4 timmar. Men sen tog vi 705an, Emma åkte på dans medans jag och Lollo drog hem till henne. Nu har jag jallafall duchat och rakat mig hahahah. Ikväll ska jag och Lollo kanske träffas, yeeaah. btw; johanna liiv och wille är tillsammans pussar elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0