natten hos melli

Hello bithces. Jaa nu är jag faktiskt hemma hos Sara. Melinda ska ju sälja korv i Nynäs idag? Hihi. Därför gick vi upp rätt tidigt, halv 9 typ. Sen när hon blev hämtad så gick jag hem till Sara. Pappa hade sovit hos sin tjej klockan var runt 10.. Så vad skulle jag göra hemma egentligen? Vi har läst massa bloggar haft det allmänt gött.

Friday night. Haha som vi nu kallar det! Igår var jag, Melinda, Rosanna och Rebecka i stallet. Alltså, Mellis stall.  Hon red och vi kollade på. Efter det åkte vi hem till Melli sminkade oss till fjortisar! Det va Mellis idé, förvånad man blir? Haha. Runt 9 så kom Emma också, då sminka vi henne också. Tillslut såg alla ut som Huddinges wannabes 2009. Fast det va riktigt skoj. Alex, Robin och Micke 3 16åriga killar stod utanför vårt hus hela tiden och vi sprang in och ut busade lite med de, haha jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Ännu senare så kom Amanda också. Så då var vi rätt många. Lite senare på kvällen gick vi ut för att träffa Elin och Lollo ett tag. Fabbe och Heinby var också där. Aja orkar inte berätta mycke mer. Typ hälften hade somnat vid kanske, 1. Men då drog alla förutom jag. Vi kollade på O.C och sen somna jag. Medans Melli smsade med Theos mamma! KRISTIN


Kommentarer
Postat av: de du

så jävla omg

2009-09-28 @ 20:33:45
Postat av: K

haha yes!

2009-09-30 @ 15:46:09
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0