my daay

Nu är jag hemma igen! Åkte till Älvjö och handla lite maat. Ja, inget viktigt.
Idag hade jag sång. Så nästan direkt efter skolan tog jag tåget till Huddinge. Ringde Sara och hon sa att Lollo också var i Huddinge. Direkt efter jag la på jo vems röst hörde jag inte då? Robins och Lollos haha. Då var jag med de en stund, tills min sång började, och sen gick jag ner till de igen. De var coola och hängde på donken! Anden, Ante, Emme och nån till var där då också? Ja, där satt vi och vänta på Sara. Hm.. Ja det var typ det vi gjorde, sen stack alla efter ett tag förutom jag och Sara. Vi gick runt en kortis sen sprang hon på toan och sen tog vi bussen hem. Hihi. That´s my day. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0