Luua här =)

Heeej playercrew.blogg.se :D , Nu ska jag gästblogga,
Nu är jag med Krisrtin och vi har skit kul, Vi har ätit kakor bullar makor muffins, ja bara fettat oss! Fatta, Kolla alltid när jag är med KK så fettar vi oss, hah, Grymt va (y) Men jaa, Vad mera ska jag säga. Kristin ska blogga i min också: oonlylollos.blogg.se, coolt namn va? (a) Nu ska vi göra nått kul, & Kristin mökar som fan... snacka om att hon är äklig?!?!?! Hon har typ laggt minst 20st jag låvar , Pussar luus tHE king.


jag & bebee


Nu har jag och krstin varit ute och gått. Hon har nyss haft lite kul med sin älskling:


Hon är störtkär i honom! =) så du vet det... Sen när vi kom hem la hon en stor fet mök på:

Sedan så kollade hon lite på:

Hon faneserade om hur deras barn skulle bli:

Eftersom att dom älskar tår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0