"jag e så lycklig"

Och för er som inte fattat det så har jag färgat håret. Fast blev inte så lyckat dåra. Hahaha. Först såg det snyggt ut (när det fortfarande var fuktigt) men när man verkligen såg hur det ser ut såg man att det var inte så stor skillnad från förut. Lite blont blev det här och där. Det berodde på att jag bara använde ena hårfärgen, eller jag hade köpt 2 men vi trodde det skulle räcka så.. Måste typ gå nu.

Imorgon börjar jag 09.50 sånt himla lyx! Hihih. Så ikväll kan jag vara uppe ganska så länge, men imorgon kommer jag och liiv var uppe fett länge! I KNOW IT. Justdet, hon ska till stallet efter skolan och då ska jag följa med och rida med henne! Jag blev skitglad eftersom jag gick på ridning men slutade till i år, så har längtat hur mycket som helst efter det. Happyface man blev! KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0