Information om lollo

Lollo kom med ett väldigt bra föslag. På vad jag ska skriva om i bloggen just nu "SKRIV OM MIG!" var ju en bra idé? Inte för att hon va seriöst, men sure. Det ska bli riktigt roligt.. (?)

Louise. Louise Ulla Andersson! Hon är den som hjälper mig när jag skriker "Jag fattar ingenting!" och då kommer hon med den enkla lösningen: "fatta bara allting!". Smart tjej va?
Hon går i Töntberga, i sin dansprofil. Alltså, hon är grym på jazz/show dans. Det är väldigt roligt att ha godisätartävling med henne. Fast man håller på att spy då, men det är en annan sak. Tydligen är hon ett Björn Rosentröm fan! Hon älskar låten Gunilla.. eller gjorde iallafall. Ja vad ska man säga? En knäpp sak på 4 ben som skrattar åt typ allting, alltid gosig, glad och lätt att älska! Alla avgudar ju henne (a)

När jag hör den här låten tänker jag alltid på Lollo:



KRISTIN


Kommentarer
Postat av: lollo

HAHAHAHHH GUMMAN !!!

2009-09-02 @ 20:55:50
Postat av: lollo

HAHAHAHHH GUMMAN !!!

2009-09-02 @ 20:56:02
Postat av: Emma

HAHa visste att de va den där låten :P

2009-09-02 @ 21:06:05
Postat av: kristiiin

Hahaha! Ja, såklart man måste skriva om huddinges gulligaste person! <33



Precis emma, man tänker på lollo ;D <3

2009-09-02 @ 21:24:31
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0