Hej jag ser ut som ett freak

Sitter här med morgonrock och ett svullet öga. Ja, visste ni? På matchen idag hände en liten olycka. Så jag kunde inte spela de sista 10min. Nu är mitt öga svullet och ögonlocket är helt rött. Jätte fult! Hoppas bara inte det har svullnat mera tills imorgon, jag kommer se ut som ett freak! Ååh. Haha, sånt får man stå ut med när man älskar fotboll.

Kollade på idol. Det var väl inte så jätte mycket spännande? Typ killen som var skit lik han Peter Jhide haha, sweet! Är inne på msn och playahead. Ska planera lite mer med Johanna om fredagen. Vi ska vara i Huddinge på kvällen men sen ska vi sova över hos mig. Grönan dagen efter med Hannah? Ska snacka lite med The old girls!
KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0