happy morning

God morgon! ♥

Eller morgon kanske det inte är precis men åt nyss frukost. Radion e på högsta volym (nästan) och jag e på toppenhumör! Detsutom hade jag väärsta drömmen. Men det pallar jag inte berätta om + att det skulle avslöja lite väl mycket om vem jag gillar och så haha. Jag drömmer nästan alltid om mina kompisar. Eller personer som går i fotbollen, skolan och sånt. Same shit. Idag är det sista matchen med fotbollen! Vi måste verkligen ta det här. Vi har en oavgjord, en förlust och resten vinster. Jag tänker inte förlora. Sp det blir ingenting onyttigt innan! idag ska jag vara nyttig med massa sit-ups, armhävningar och allt skit. Hihi. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0