flummdag


Tja bloggen! Idag var det skoj i skolan, jag och johanna hade så jävla flumm på bilden och NO. På franskan så var vår franska lärare sjuk så jag och några tjejer satt vid ett bord i ljushalen och gjorde några uppgifter som skulle bli klara. Efter skolan drog jag och Johanna till huddinge centrum en snabbis. Nu ska jag dammsuga rummet sen typ äta och vid typ halv sju åker jag på träning. Får se om det blir bil eller buss hem. Juste innan jag och Johanna drog till centrum var det J...... och R..... på toan ;) Idag fick jag skolfottot också, jag ser skit ful ut!!!!!! haha och ser ut som ett cär barn på klassfottot. elin

Kommentarer
Postat av: Emma

lägg in bild på skolfotot :))

2009-09-14 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0