emma,lollo,kristin,hannah

HEEEJSAN. Ja idag har jag varit på grönan, med lollo och emma. så träffade vi kristin och hannah lite också! Vi var där typ nåra timmar lr nått sen drog jag,lollo och emma till stuvsta. jag och emma solasularium. hahaha blev inte så mycket brunare men lite ilf. det var fett läskit i börgan jag trodde jag skulle fastna där inne så lollo fick en tia för att stå inne med mig hela tiden HAHAHAHAHA. nu är jag hemma jallafall ska typ ta det jag har kvar av mitt silverschampo i håret. efter maten ska jag träffa lliven och slagga där! självklart kommer det bilder från dagen... eller kanske om lollo lägger in dom på sin blogg, så tar jag dom altså. mohahah. men ja nu ska jag fixa med håret. hejdå bloggar mer sen / elin
  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ofta du solar med björnborg trosor? man brukar oftast sola naken så man inte har vitt arsle eller vita bröst

2009-09-19 @ 19:25:27
Postat av: Emma the best

HAHHAHAH SOLA NAKEN HAHAHHAHAHHA

2009-09-19 @ 19:54:31
Postat av: elin

hahahahah tönt som inte äns vågar skriva namn? fegt & omoget hahahahahahhahahahahhahaha. yyyyyeeah emma vi kör naket nästa gång? ... nej

2009-09-19 @ 20:30:07
Postat av: Emma

Jo lätt det gör vi hahahhahah

2009-09-19 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0