en känsla

När jag får rysningar i hela kroppen av att se dig.
När det bara finns en ända person i mina tankar.
När det är du jag ser när jag blundar.
När det bara e du i mina drömmar.


Vad ska man göra då? Om jag vill ha dig så mycket att jag inte vågar berätta det för dig, hur jag känner. För rädd för att inte få svaret jag vill ha. Rädd att förlora det ända jag vill ha. Rädd att aldrig få känna den där känslan alla pratar om. Att vara älskad av den man älskar. Det har nog aldrig hänt mig. Inte på riktigt. Det har bara vart.. något som jag tror att jag känt. Men nu. Nu är det bara kärlek jag vill ha. Jag behöver det. Behöver få uppleva det. Snälla, jag vill inte ha det såhär. Ge mig det jag behöver. För jag vet precis vad det är jag vill ha.


KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0