H&D

Sporta: Det är jätte bra! Man blir vältränad, har något att göra och man umgås ju med kompisar när det är träning? Det finns de som inte tränar men ni missar jätte mycket på det. Om man tränar hårt så blir man duktig också. Jag tränar nu innebandy och fotboll. Det är 2 ibandy träningar och 3 fotbolls träningar. Ibland blir det stressigt men tycker du som inte går på nått borde testa.

Musik: Helt ärligt. Det går inte att leva utan musik! Så fort jag kommer hem sätter jag på radion. Det är ett måste att lyssna på musik när man lagar mat, städar eller nått tråkigt. Ja och så kan man dansa massa!

Pengar: Vad ska man säga? Alla älskar pengar.

Godis: Det är så gott att man bara vill ha mer. Man är alltid sugen på det. Vet ni ens vad det innehåller? Massa massa socker och det riktigt äckliga? Typ inälvor och sånt av kor, grisar, hästar? Euw! Typ hjärtan, lungor..

w890i: Alltså, mobilen jag har. Först så tyckte man att den va skit snygg och verkade jätte bra. Men vad jag har hört så har den rankats till världens sämsta mobil! Vet inte om det är sant, men jag har haft min i knappt 10 månader. Vänsterknappen funkar inte, båda volymknapparna är borta, måste tejpa hela min mobil för att den inte ska stänga av sig hela tiden. Ja, ni fattar?

KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0