19 september

Hejhej jätte bra uppdatering som vanligt va? Eller inte. Det är faktiskt så att jag inte har tid att blogga hela tiden. Jag skriver när jag kan, men det finns ett stort liv utanför bloggen!

Iallafall. Nu sitter jag och Johanna, väntar på att mitt hår ska torka. Har färgat om det. Jag insåg precis varför det inte alls hade blivit mycket skillnad igår! Vi hade verkligen gjort helt fel. Snacka om slöseri med pengar. Haha och just nu sitter vi och tittar på "Detektiven" nått som typ alla pratade om i skolan.
Idag har vi vart i stallet. Ante följde med oss haha, fattar inte att han ville följa med eftersom han inte ens är intresserad av hästar. Han tror att de vill äta upp honom, tycker de är tjocka och att de fiser hela tiden.. Hihi. Sen åkte vi hem till Liiv, han sminka oss, vi åt och sen gick vi hem till mig och lite ja orkar inte berätta. Skriver mer, KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0