bloggar från lägenhet i östermalm

kort om igår kväll:
Drog jag, Olsson och Liiv till coop så började det spörägna. Vi bubbla hos Johanna liiv. I typ 3 timmar? Adde och Wille kom och var med fast bara Adde våga bubbla, inte fega Wille mohaha. Ja jallafall så såg vi på twilate (stavning?) DEN ÄR SÅ BRA jag lovar jag böra nästan böla. Så såg vi på två till filmer efter det och somna typ 5 på morgonen. Roligt hade vi. :) 
Lite om idag:
Jag drog hem ganska tidigt så det blev typ bara 4 timmars sova? Mötte upp Gun(''låsas'' farmor) i stan. Vi kolla i affärer och sånt. Så fick jag lite saker i stan. Vi har också varit och ätit scuchi. Klockan kvart i sex börjar en bio film som heter flickan på bio alltså som vi ska gå och se snart. Ja sen tar jag tåget hem. När jag kommer hem ska jag fixa naglarna och börja lite på matte läxan om jag hinner. får se om jag hinner blogga något. Sorry om det inte kommer några blogg inlägg under kvällen, men ska försöka hinna med det! Men nu ska jag skriva en lapp på franska till Gun.  elin
dagens köp:
Rosa mjukisdress
Ljus blå jeans legings (tights?)
silver shampoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0