back

Nu är jag hemma. På lördagen behövde vi gå upp halv 6, då var vi framme i finland. Så åkte vi nårgon buss till hallen. När vi hade vart där en timma var det invägning. Jag tävla klockan 12. Jag vann silver. Sen var vi där och häja på alla andra som körde från iksödra. På vägen hem åt vi bufe, sen träffa jag och Maja nårgra killar från saltsjö judo klubb typ som vi snacka på vägen dit också, fast sen tog dom 20 euru av oss så vi sprang efter dom runt hela båten typ haha. Både på vägen dit och på vägen hem råcka vi gå in på killtoan. Ups. Och så hände det en massa mer roliga saker på båten jag inte orkar skriva om. Idag när vi kom till sverige åkte jag med Elin och Hanna hem till dom vi typ sov och såg på ''män som hatar kvinnor''. elin


Kommentarer
Postat av: rebecca

saknar dej gummmmmman!

2009-09-06 @ 15:59:06
URL: http://itsabout.blogg.se/
Postat av: elin

saknar dig med beebe

2009-09-06 @ 19:04:00
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0