Allt flyter

Haha! Asså vet ni vilken tur min grupp i skolan har haft eller? Det här är andra gången vi får sluta över 1 timme tidigare än vi egentligen ska, vi hade sovmorgon i tisdags? Och på det nya schemat så har vi en sovmorgon till 09.20 tror jag och 09.50! Skit bra! Det är bara min grupp som har det så mohaha.

Idag ska jag till landet med Sara. Är jätte glad, har inte träffat henne på länge och nu så hinner vi vara med varandra flera dagar. Det är jätte jobbigt att inte gå i samma klass som henne.. Mamma och jag hämtar henne efter hennes dans vid halv 6 tror jag. Vi kommer väl förmodligen vara uppe sent idag (a) vi mååste se på lejonkungen! Det är ny tradition varje gång jag är där, hihi. Ni får dagens låt också:




KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0