4-1

Snart ska Rebecca komma. Kanske ska fika hemma sen åker vi hem till henne och fixar lunch. Hoppas vi kollar på film sen, för hon har så mycket! Det är skit kul.

Idag spelade jag bandymatch också. Det gick sådär.. 4-1 blev det till Tullinge. Det var min första riktiga match. Jag har spelat en cup med laget men då har ju maycherna bara vart en kvart ungefär. Igår skulle jag egentligen spelat, men jag hade så mycket saker som jag planerat så det var okej att jag spelade idag. Fast fick inte spela lika mycket som jag skulle fått göra igår, det var division 1 idag. Alltså, jag spelade inte 2a halvleken. Jaja. Det finns fler matcher att vinna! Nog pratat om innebandy. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0