<3msn

TJA! nu snackar jag med maja på msn om cocacola? haha. Men Vid typ halv 8 träffade jag lollo, vi drog till coop, jag hämta ut pengar. sen drog vi till daggkåpan där var typ adde,wille,jenny och nårgra. sen så drog jag och lollo till coop igen? hahahha. vi riingde typ fabbe, så han kom då träffade vi emil. vi tagga typ till bussplatsen där kristin och melinda + compani var. stog och prata med dom ett tag. Sen skulle typ lollo dra hem då träffade jag becca,lina,sanja och jossan, sen kom fabbe och emil efter ett tag, jaaa.. sen drog jag hem. för imorgon ska jag uppp typ halv 8? fuck off! ska på en judo tävling, men ska bli kul för då får jag träffa maaaaja :D sen ska familjen till mormor och morfar och på kvällen har jag bestämt att jag ska vara ute och kanske sova med någon? och det är fett hemskt, jag har inte lika ont i låren längre men nu har jag fått ont i fötterna pga lollo som tvinga mig att ha hennes skor under kvällen. HEJDÅ pussssss elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0