tröttast evvah

Åh shit. Ni har ingen aning om hur trött jag är.. *gäsp*

Tänkte berätta lite om dagen. Lollo och jag vakna kanske 10 åt frukost halv 11. Hm, ja sen kolla vi lite idol och gjorde oss iordning. Lollo stack på dans och då drog jag till ip för att träffa Kasper, men Loam och Patrik skulle också komma. Aja, vi var "typ" vid ip ett tag och sen visade det sig att båda 2 dissade oss! Snyft. Så vi väntade tills hans föräldrar hade åkt, haha, sen gick vi hem till honom. Vad gjorde vi? Han visa mig runt, vi snacka lite, kollade typ på film och sånt. Vid 4 var jag hemma och städade, det är finfint i mitt rum nu! Hihi (a) jaa sen drog jag och far till Heron. Där vi träffa Anette, Mikaela och Emelie. Vi skulle ju självklart se på Ice age 3. Lite sent kanske. Den va grymt najs! Yeah. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. Nej jag dör nog nu. God natt. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0