torstag

heejsan bloggen, idag började jag klockan 9 med matte prov. Det gick inte så bra hahahaha... Sen hade jag franska, lunch, no, svenska sen sluta vi en timma tidigare en vad vi igentligen skulle. då var jag kvar en stund i skolan med några. Kom hem typ halv 4? Åt mellis, läste lite bloggar typ. Pallade inte göra engelskan som är tills imorgon och så hade jag tänkt plugga lute no också men de blev inte av haha. Istället var jag dikdig att dammsuga mitt rum, men sen när jag nästan var klar märkte jag att jag hade glömt och sätta på dammsugan hahah, smart? Nu ska jag paca tränings kläderna och typ äta om en timme, kanske ska göra lite engelska också om jag orkar innan jag åker på träning. förlåt att det här blev ett tråkigt inlägg utan bilder, puss elin

Kommentarer
Postat av: emeliesvarvén

hejhej, vill börja me att säga att eran blogg är sjukt najs. (a)

Juste, Elin asså kmr d ihåg mej? Vi gick typ i samma klass förut.. undrade bara svara gärna på min blogg för asså vill gärna ha kontakt igen (a)

/ emelie svarvén <33

2009-10-01 @ 19:32:26
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0