sovmorgon daah

Haha! Känn er suktade.. Det är nästan 1 timme kvar tills jag börjar! Hihi. Skulle egentligen gå upp halv 9, men jag vaknade innan så ja gick upp ungefär kvart över istället. Jag har drömt vääärldens skummaste drömmar. Fast det var lite roligt, haha. Så nu har jag fixat mig ganska mycket. Ska sminka mig lite till. Yees. Efter skolan, gympa som sista lektion, åker jag till Kvarnberga, träffar Robin och Lollo. Vi drar till Huddinge tror jag? Ska köpa present till rebecca då också. Kl 6 ska jag möta mormor, vi åker till Handen och sen till Rebecca. Efter firandet skjutsar mamma mig till Lollo! Hoppas det inte blir för sent bara.. Lollo sa att hon kommer somna 11 hahaha! Jag hoppas du skämta (a) KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0