Shit, grym uppdatering!

Jag blir så ledsen över att ni tror så om mig? Jag är inte den som ljuger. Absolut inte om saker som "igår så kröka jag med två 94or och då strulade jag med typ 5pers" lixom, hur patetisk får man vara? Jag vet vissa personer som håller på ungefär så. Det är inte okej!

 

Och nu är det så jobbigt för det är många som tror jag sprider falska rykten om folk och att jag ljuger! Men bara för att ni kanske är kompis med den som ryktet är om, behöver det inte vara så som alla säger? Det är alltid så. Folk lägger i sig i saker dom inte har en jävla aning om vad som hänt och sen slutar det med att jag får skit för nånting jag inte gjort. Fattar ni inte det?

 

Ni vet nog inte hur jobbigt det är att komma till en skola, helt själv. Alltså, ingen från min gamla skola eller kompis som började i samma skola. Visst, jag kände folk innan jag började men alla ni var ju redan ett "gäng". Alla hade nån som den alltid umgicks med. Men nu kommer jag in, det känns som jag förstör för alla. Att jag förstör andras vänskap av att komma in i deras "gäng". Jag vill inte ha det så. De flesta vet nog inte vad som händer mig, det är jobbigt. Faktiskt. Jag försöker tänka posetivt och tänka att allt ordnar sig och jag tror det kommer göra det. Det är mycket bättre nu än om man räknar tillbaks bara 3 veckor. Nu när folk tror att jag ljuger och är falsk, blir det inte precis lättare? Så alla ni som bara sprider vidare saker, som inte ens är sant? Fuck off. KRISTIN

För jag saknar det här så jävla mycket.. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0