luua är sämst

Hejjsan, kom precis hem nu. I dag dog jag till lollo halv 12 typ vi tog bussen till centrum träffade några där. sen gick vi in i dendära nya affärn i centrum och köpte lika dana skit snygga jeans för 350 kr (a) sen gick vi till bussen och åkte till farsta centrum. där var vi fett med flumm! haha köpte lika dana örhängen också.. trodde jag tills jag såg att jag hade köpt fel hahahha.. sen missa vi precis bussen när vi skulle hem så vi satt där och skämde ut oss grymt mycket tihihi. vi gick av vid coooop där vi träffa  turken/arab?, felix, hampus och theo. sen gick jag och lollo hem. ja det var min dag typ. nu ska jag packa till tunicien och så måste jag plugga lite. juuuste mitt sår jag har på handen pga vadsmo tönten är kanske infekterat?! då kan jag inte bada i tunicen? eeeeh :S. finns inte så mycket mer att skriva men kristin bloggar typ aldrig? puss elin

 våra nya jeans        luua   

Kommentarer
Postat av: jossan

äre där thights jeans?

2009-10-05 @ 08:21:30
URL: http://jjossi.blogg.se/
Postat av: elin

japp :)

2009-10-05 @ 22:44:10
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0