lollo rebecca lollo

Tjoho! Kom till för typ 10 min sen? Skulle kommit typ 10! Haha, cooling alltså. Aja, vi lyssnar på musik och jag förösker övertala Adde att jag är coolast och att han ska webba! Men det går ju sådär.. Hihihi. Vi kanske ska dricka kaffe sen om vi blir alldeles för trötta alldeles, fast jag hatar kaffe! Så grymt äckligt. Euw.

Ää var ju hos min syrra som fyllde 22. Okej pappa hade visst rätt! Trodde hon fyllde 23 hehe. Vi åt middag, jag "kela" med hennes fågel, eller han typ åt upp mig, busa med Julia, åt efterrätt, höll på att somna och sen åkte vi. Ja, ni vet så som det brukar vara på vuxen middager? Ja. Men nu är jag här! Och det är huvudsaken.. Hahah kommer du ihåg Sara? KRISTIN

     

Lite bilder från sooolfagraskolan!

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, nu har jag frågestund på bloggen, så passa på att fråga. Glöm inte att om jag väljer din fråga så blir din blogg länkad. Du kan fråga hur många, och vilka frågor som helst, men jag kommer endast att publicera en fråga av samma person.

Passa på att fråga nu, puss & kram.

2009-10-10 @ 12:13:10
URL: http://neuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0