hos becca

Tjaa. Mitt bra uppdaterande också.. Not. Mohaha. Nej, men har inte alltid tid och då blir det såhär. Nu är jag hos syrran och vi ska kolla på film snart. Alles kusiner har vart här och vart gulliga mot mig! Imorgon är det skola klockan 8 dåra. Wihoo..

Och en sak till. Det där inlägget "kkristin at playboyhead" det jag skrev om Ingrid? Tror ni helt seriöst att jag var seriös! Jag skulle aldrig nånsin skriva så i min blogg om någon utan att berätta varför och ha någon anledning till det. Förmodligen skulle jag inte skriva det även om jag hade anledning till det.. Men iallafall, hon satt breve mig när jag skrev det där. Vi jobbade typ tillsammans och vi satt och skratta. Ni som läser min blogg måste ju inte skriva att jag är en idiot för ett sånt inlägg, som var ganska tydlig på att jag drev. Ni borde väl ändå känna mig lite bättre än så om ni läser bloggen att jag inte var seriös?! Herregud. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0