hemma

hejjsan svejsan!  nu är jag hemma från träningen, jag och maja hade skit skojjit. nu har jag precis duchat! ska typ börga packa lite nu.. asså jag kanske inte har sagt det men imorn ska jag till åland på judoläger. kommer hem på söndag kväll. by the waay så saknar jag min krissh mäst av er alla mothaa fuckers!!
men innan jag börgar packa så ska jag skriva ner min vecka / nästa vecka!

fredag: skola, packa, åland
lördag: åland
söndag: hem från åland. 

måndag: skola, va m maja! kanske elli...? träning
tistag: skola,  färga lollos håååår!!!!!!!! ... eller vet inte, kanske träffa kristin!!!??? 
onstag: skola, träning
torstag: skola, träning
fredag: va m lliven,jssan,emelie kanske
lördag: jag och maja ska ha kalas!!!
söndag: plugga

puss elin, sry att det har varit dåligt med bilder, men ska försöka bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0