Gästblogg inlägg a la Maja (:

Hej hej (:
Nu sitter jag här med Elin och har skoj. Vi har just kommit på att Elins låssas kusiner har jag varit bra kompis med i typ 6års- 2an Hahahaha coolt ;).
Tokio hotel spelas på hög volym i steron, haha det kan man alltid göra utan föräldrar ;) <3. Vi har tagit typ 100 fjortis pics, sådetså (A). Elin kommer typ tvinga mig att se på star wars inatt, fett sämst -.-'. Vi ska dygna!!!!!!.
Lalalala, vi har druckit 4 liter cola och gömt 2 liter där uppe för att min pappa kommer snart så vi måste typ hämta dom nu (: .
Bilder kommer sen typ, Pussar Maja the cooling (A) <33.


Ajuste Här e Elins stora kärlek, Tom Kaulitz i Tokio Hotel!

WE <3 TOKIO HOTEL


Kommentarer
Postat av: Blondie

Svar: Bra girls, kom ihåg bara att ni måsega reklam för designen Love ya!

2009-10-25 @ 00:55:04
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0