bilder

har inget att göra så jag lägger in lite bilder som säkert varit i bloggen någn annan gång oxå

 
sommar 09

sommar 09

sommar 09

maj
 maj

johanna och jag, sommar 09

jag och emma, vet inte nät men gammal ilf
 
jag och kristin som 'äger' dena blogg dåra
'
jag och lollo, innan 6:ans skolavslutning

danek och jag haha , fyfan vad ful bild, men fan vad rolit vi hade dom där dagarna
 
jag och becka, sommar 09

jag och becka, grönan 09

kniven<3bögen, kmr du ihåg? haha

mej och emma , hösten 08

nyår! år 08 till 09

nyår

vinter 08
 
vet inte när? jag,lollo,emma

sofie,kk,jag,lollo år 08?

eeeeeeeeeuw

vintras typ? jossan,lollo,jag,emma
 
från september 09!

elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0