långt inlägg

Hej babys!

Nu lyssnar man då alltså på 107,5 och är allmänt glad. Idag var det svamplockning! Eller inte precis enligt mig. Jag gick mest med Melinda och senare på dagen Jenni också. Medans alla plcokade svampar satt vi och åt. Det var riktigt smart, för ingen visste ju om det. Haha, tillslut fick vi ihop 3 st! Vi plockade de inte men vi har våra knep.. Aa det hände väl inte mycket mer där. Efter skolan var jag med Loam, Kasper och Patrik ett tag. Sen skulle jag på sång och blablabla, träffade sen de igen. Patrik och Kasper var taskiga mot mig, när Loam gått hem, kastade typ 100 pinnar i mitt hår. Då kastade jag ni vet sånna där klibbiga stickiga bollar typ? P kastade på mig och jag "kastade" på honom. Det fastna så vi gick hem till Kasper och de skulle typ duscha? Men eftersom hans pappa var hemma fick jag inte komma hem! Ååh! Det va tråkigt att vänta, jag ringde Johanna.. Tillslut hade det gått typ 15 min och då kom de ut på balkongen och sa att de hade glömt bort mig! Ja, tack så hemskt mycket. 
Ip blev det sen. Vi mötte Lollo där, på coop sen mötte vi Liiv. Vi satt där inne typ hela tiden och tjaffsa om vem som skulle få sitta vart och bara pratade massa. Alltså, allmänt roligt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0