hata hööst

Hejhej, är inne på mina nya msn mohaha, den som frågar får den.. Kanske. Har ätit nyss och ska snart byta om för innebandyn. Men.. nej, måste kissa! Gaah panik! ... Så. Geekar på facebook för tillfället och funderar vem jag ska sova hos på fredag. Min syrra fyller år då. Hade glömt det lite. Efter det ska pappa ut med sin kompis, så då kan jag lika gärna sova hos någon. I´m smart!

Idag. Skulle typ vart med Jenni, Lollo, Fredde, Ante och Adde. Eller det är vad jag hade hört iallafall? Aja, whatever. Nu skulle vi tydligen inte vara med varandra så då var jag med Liiv, Nettis och Elin. Hs ska åka iväg imorgon! I EN HEL JÄVLA VECKA. Bajsa på dig! Kommer ju sakna dig baaby. Okej, tillbaks till det jag snacka om. Vi var hemma hos Johanna och sen drog vi till coop köpte lite smått och satte oss på en trottoar kant och myste. Justdet, jag var med om en nära döden upplevelse. Hemskt! Jag höll på att bli påkörd typ! Helt plötsligt tutar bilen på mig och jag får panik haha. Nej inte precis då. Men det va läskigt iallafall. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0