yeah yeah

Heej! Shit va dåligt med inlägg från mig, jag har inte riktigt haft tid. Idag har jag vart i Farsta med mamma. Jag provade jeans men hittade inga, jag hitta flera skit snygga men jag får inte köpa jeans med hål i för mamma. Typiskt mammor! Aja. Jag köpte svarta uggs, den där lite lägre sorten och ryggsäck till klubban? Ähm ja sen har jag städat lite. Ska fixa med itunes till ipoden! Smsar lite och är inne på facebook.. Imorgon är det sovmorgon (a) efter skolan ska jag till landet. Mycket roligt. Kommer hem på söndag som tur är. Eller asså, man vill ju vara med sina kompisar?

ELIN ÄR HEMMA! ÅÅH SÖTNOS VI MSÅSTE TRÄFFAS JU, ÄLSKAR DIG BABY!

En sak att säga. Är hos mamma och har absolut inte en ända bild! Vi har typ uppdaterat nytt eller så, har inga bilder kvar.. Det blir inte så mycket av det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0