caio

det hät blir sista inlägget innan jag åker till tunicen för pappa ska lägga undar min data!
men jennys data följer med så jag kanske bloggar lite där ifrån.. kanske kommer lite heta webb bilder också för hennes webb följer också med tihihi.

idag vare skola somvanilgt hahaha, men efter skolan så drog jag nettis och johanna liiv till johanna, vi såg på disbey chanel, sen gick jag in i badrummet och när jag kom ut hade mupparna gömt sig så jag hörde något där nere från så jag gick ner och öppna en dör och ba buuuuuuuuuuuuuuuuuu! så va johannas mamma där med en kund!!!!!! fyfan vad pinsamnt hahahahhahahahahahahah.  Sen kom KRISTIN och var med faaaan vad jag saknat henne! vi typ smincka oss och jag skulle fixa mina ögon bryn lite så råka jag raaka av halva.. igen, skit fult haha värre en föra gången.  så tog vi lite bilder och sen drog vi ut, ja sen drog alla hem typ. nu ska jag vara inne på datan tills pappa tar den sen ska jag packa det sista och plugga lite. puss elin



i skolan

barnförbjudet!?

my bebe 

fotograf nettis , loove ya


lliiven<3nettis<3hs

Kommentarer
Postat av: johanna

kommer sakna dig oerhört mycket gumman<33333333333

2009-10-06 @ 18:24:06
URL: http://freakstile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0