-

heejsan, nu är jag inne på jennys data eftersom min fortfarande är paj.
jag missade språket för att ha jävla cär svenska prover för jag suger på svenska. sen på bilden är det alltd skit stökigt i min grupp, och nu var det mitt fel att alla prata och höll på? sa hon den där cäpe läraren. idag efter skolan drog jag hem lämna skol väskan hämta tränings väskan sen drog jag till bussen som självklart var den försenad. Ah jag åkte till skogås och mötte maja och elli. vi var först hos maja sen drog vi till farsta centrum och sen till baka till maja. då fixa vi oss och jag och elli sminka maja skit fint haha. sen åkrte vi till farsta där vi tränar fast kom typ en timma tidigt haha men hade jallafall kul idag och träningen var också okej. elin

tog lite sexitga bilder också som jag inte jan lägga in på den här datan, men dom kommer nog in i bloggen när jag fått min tillbaka! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0