udda

Jag är helt klart bäst! Jag har lärt mig lägga in låtar på itunes nu! Men såklart jag e smart, det ser man ju på min hårfärg? Daah. Hihi. Är rätt glad och Sara jag har en bra nyhet för dig och för mig! Du kommer bli skit glad. Lovar. Har skickat in 2 bilder till playahead så ni kan få se mig! Haha, fast min färg har ljusnat ganska mycket.. Färgar väl om om någon månad. Fast jag har tänkt efter och i sommar eller nått ska jag färga blont, för jag vill ha min riktiga hårfärg fast lite ljusare bara. Jag passade jätte bra i ljust hår faktiskt. Såg smalare ut så också.

Ja, men vi var på bio fast det blev inte This is it. Det blev "En julsaga" typ animerad! Skit cool! Upptäckte att vi läste den boken högt i klassen i 6an och kände att jag bara var tvungen att se den. Vi såg den i 3D och nu har jag världens coolaste brillor också. Den var både gullig och sorglig lite läskig också. Nej nu bara måste jag sjunga. Love on you KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0