tufftuff

tjena! hahah jag diggar att kristin har tig ''hetaste...'' bliderna på mej när hon fixa header, men annars blev den fin gmn.  igår sov jag hos johanna liiv , haha sover hos henne typ varje helg tihhi. vi hade jallafall skit kul, först va vi ute och tuffa ooss sen dansa vi runt i hennes rum hela natten, såg på greese och körde lite alsong osv.. pallar inte berätta. somna typ halv 4. tidigate ever, vi brukar aldrig sova på natten. men vi blev väkta klockan halv 10 för johanna skulle ti stallet. så kom hem tyå halv 11, så har jag typ läst twhiligt i två timmar. har bara ett kapitel kvar av den. ska träffa johanna igen om ett tag, satt ska börja fixa mej nu. men först av allt ska jag gå och slå ner jenny som har tagit min tjocktröja och mitt svarta naglack -.- cp unge. heeejdå pussar elin

 


Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Vill du ha mer besökare på din blogg?

Bli då medlem här; http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lalaas.blogg.se!

FÖrrut hade jag 100 per dag men nu har jag drygt 300 tack vare bloggtrafik!

Bli medlem du med :D

2009-11-15 @ 18:41:23
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0