tomtenissarna

Neej min kväll går under! Jag har missat 3gången av idol, det är en av sakerna. Men.. RABIH ÅKTE UT! Vafan, det var ju därför jag kolla.. eller delvis. Guud. Han va bara så söt och duktig! Aja, jag får leva på youtube..

Idag körde jag Laserdone! Stavning? Iallafall jag var där med fotbollslaget inne i stan typ. Det va kuul! Haha, riktigt busigt. Det skulle jag verkligen vilja göra mot några killar, tjejer mot killar hahaha. Jag va på väldigt bra humör på väg hem därifrån och sen försvann det men nu är det tillbaaks. Jippi! Är inne på facebook och snackar med massa söta människor. Lyssnar på voice också och bara avguudar musik! Gah, vad skulle jag göra utan det? KRISTIN

Kommentarer
Postat av: Loam-sara

Rabih var inte duktig igår :P

2009-11-07 @ 10:48:31
Postat av: Loam-sara

Rabih var inte duktig igår :P

2009-11-07 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0