spotta johannas näsa

tjaaa. jag e på riktit bar humör nu tiiiihahahah. idag var dt skkiit najs, killarna var borta på KRIS sak för jag går  i en ceepe klass så alla veet.. började kvart över nio med matte gjorde typ inget, satt och snacka med ippa wiie. samma sak på franskan jag och ippa snacka haha. sen hade vi bara biild hahah jag och lliven var gryma, bild läraren skälde ut oss för att vi inte gjorde ngt (?) men sen berömde hon mej för en bild jag gjprde föra veckan.. fast dt var johanna som hade gjort den HAHHAHA. sen hade jag och madde krrig -.- hon van :( lollo varlika dukitig som alltid... HAHAHA. efter skolan vare jag med liiiv, vi drog ti henne, hade skit rolit!!!! spott fhigt. euuw. och såg på disney chanel. ikväll har jag träning, då ska jag se majas hår hon har klippt av allt idag :O hon hade ner till röven typ och nu klippt jäääätte kort , men de e nog fint (aa) hahha nu ringer dt, ska svara vääääääänta.... så. men ska packa träningssaker nu. puss elin


PS  louise ulla andersson e bäst !

Kommentarer
Postat av: Luua

jag är bäääst!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 18:51:57
URL: http://oonlylollos
Postat av: Luua

jag är bäääst!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 18:52:12
URL: http://oonlylollos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0