sovit

hej hej , kom hem från skolan typ klockan 4a, gick hem med sara,lolllo och vadsmo lite, haha geekikaste. aah när jag kom hem la jag mej i sängen och då somnade jag ? AHAHHAHAHAHAAH , drömde typ fett läskig dröm, shit sen ringde hem telen då blev jag skit rädd :$. men det var tu för jaf skulle snacka m krish på msn klockan 5 om en sak tihih. Skolan var fan skit najjs idag, började nio hade matte AHHAHAHA  omg vad kul jag ippa och danek hade, vi hade prov muntligt för vi går cär grupp? så höll vi på med några nior typ som satt i rummet brevid och han matte läraren fick damp på dom hahahaah. sen hade vi sråk jag och ippa har franska, äger alla. då var kristin och rosanna  med oss halva lektionen typ. sen hade vi typ NO svenska och SO, på svenskan blev lollo tvyngen att gå hem och jag följde med. på no:n flyttade fitt svante fram mig så jag behövde sitta själv, jag hade inte äns gjort ngt? blir så sur på gubben. JAJAJAJJA. iiiiiiiiiiiiiiiiikväll har jag träning. nu måste jag smsa två personer. sen göra svenska läxa. pussar elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0