sötnos

Tjatja bloggen.

Haha, grymmaste inledningen. Emelie vet inte ens vad en inledning är! Hahah shit den ungen är ju seriöst störd. Fast hon är gulligast ändå. Idag knuffa jag och Rosanna ner henne i buskarna, dagens roligaste säger jag bara! Nu är jag ärlig: Vi skratta så mycket så jag kissa på mig. Haha! Fick panik och vi sprang upp till skolan igen. Ni skulle vart där. Nu ska jag göra ett Twilight test på facebook, ska kolla "vem jag är i Twilight". Jag var Jasper den söta lilla saken som ser rädd ut hela tiden.

Jag sitter och försöker göra spanska läxan men det går inte så jätte bra.. Hälften har jag gjort men resten kan jag inte! Åh. Just nu är det en väldigt irriterande kille som vill att jag skicka bild till honom men no way. Måste geeka lite farmville så jag kan få ihop mycke pengar! C ya. KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0