snyggast evvah

Shit, jag är verkligen trött! Har fortfarande inte fått tag på nån om imorgon. Jippi..

Men jag sitter och planerar mitt framtida utseénde! Såhär ser det ungefär ut nu:
Jag ska skita i vad alla andra tycker och börja använda de kläder som jag faktiskt tycker är snygga! Inte bara följa strömmen, jag gillar att klä mig i modet typ hög midja, skrikiga färger och sånt. Fast jag vågar inte. Så ska jag färga håret blont också, ska ha lite ljusare hår än min äkta hårfärg. Börja använda illrosa läppstift, det är defenitivt något jag kommer bli mobbad av i skolan. Och klippa nån ascool frisyr.

Sounds great? Tycker jag! Ska man köra allt på en gång? Eller ta en sak i taget och lixom.. glida in i en ny stil? KRISTIN

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0